Måndag

Hej!

Jaha då var det måndag igen då, tycker måndagar är värsta dagen för då har man haft Jimmy hemma under helgen och sen har han mage att åka ifrån oss. Jäkla jobb att man ska behöva jobba så mycket under sitt liv är ju helt sjukt egentligen ju att man ska behöva bort sitt liv jag vill vara hemma med Kevin ju, kanske är ångest inför att jag snart ska behöva jobba (om jag får något jobb).

Igår var vi ut en sväng men fy vad det blåste var inte så gott så vi tog bara enkort promenad.

Idag ska vi leka, busa och så måste vi till affären en sväng.

Nä nu ska jag gå Kevin är lite ledsen här. Kanske skriver mer sen om internet funkar.

Sköt om er


Kram Sabina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0