Måndag

Hej!

Idag är det kallt i Göteborg var -15 i morse och nu är det -8 men solen skiner och det blåser inte så mycket.
Inatt har jag inte varit upp en enda gång till Kevin men jag har vaknat ändå, testade en ny kvällsruti med sagoläsning och sen fick han somna själv i sin säng och vi satte oss i köket och spelade yatzy istället sen la jag en massa nappar på varje sida i hans säng så han själv kan hitta en när han vaknar och ta i trä inatt gick det bra får hoppas det håller i sig, nackdelen är att det blir ingen tv för Jimmy och mig på kvällen innan vi flyttat men vi får ju umgås mera och det är ju positivt är ju mest dynga på tvn ändå.
 
Idag har vi inte gjort så mycket jag har rensat lite här hemma och sen har jag varit till coop och handlat fy vad det strulade med mig idag där, handlar ju med shop express och fick avstämning bara att lassa upp varorna på bandet när det var klart och allt inscannat kom kärringen på att hon glömt trycka på en knapp så vi fick göra om det sen blev det fel mot mitt för hon tog 4 blöjpaket men jag hade ju bara tre jag betalade (tyckte det blev lite dyrt) och gick och packade i sen stannade jag och kollade kvittot och såg då att dom flesta varor blivit inscannade två gånger, typiskt, tillbaka till kärringen som oxå såg felet och jag fick återigen (tredje gången) lägga upp varorna på bandet och sen fick hon göra ett återköp och så dra av mina varor och då blev det 350kr som var för mycket som fick sättas in på kortet igen. Jimmy som var i bilen började undra varför det tog sån tid var ju borta i över en timme att betala tog ju bara det en halvtimme :) Får hoppas det blev rätt allt nu annars får man gå dit och se om man kan fixa det nästa gång då.

Nä nu ska jag ta det lite lugnt ett tag har huvudvärk nu efter allt det här.

Sköt om er

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0