Nyårsdagen

Hej!

Så var det då ett nytt år 2009 undrar vad som kommer att hända i år, vi ska ju flytta i mars så mycket vet jag sen hoppas jag att jag ska få ett jobb helst inom personaladministration.

Nyårsdagen var lugn vi åt god fläskfile här hemma och tog någon god öl, går alltid ner :) Sen såg vi på tv och bara myste vid tolvslaget var vi säkra på att Kevin skulle vakna men nejdå han sov så gott så istället vaknade han vid halv tre. Det var skönt att bara vara hemma och ta det lugnt den här nyårsaftonen.

Idag skiner solen och det ser riktigt skönt ut så en långpromenad är ett måste.

Nu ska jag gå och leka med Kevin och Jimmy

  
Nyvaken sötnos alldeles nyss älskar dig Så himla mycket skrutten min

Ni får ha en fantastisk dag och hoppas att det här året blir underbart för alla

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0