Onsdag

Hej!

Idag är Kevin och jag ensamma hemma igen :( inte så skoj nu när man vant sig att ha Jimmy här, men men så är det ju.

Idag har vi städat här hemskt vad skitet det blir fort när man har barn. Kevin har väl kanske inte hjälpt till så mycket stod mest i den varma blåsten på dammsugaren och undersökte sladden. Sen fick vi äta lite mums med pappas köttfärssås, jäkla unge ;) Sen var vi tvungna att gå en sväng ner till affären då lekte Kevin va va de? med mig hela vägen han pekade på något och sa va va de? och jag svarade bil, träd osv visste jag inte vad han pekade på sa jag bara ja och då sa han MAMMA VA va de? och då fick jag ju hitta på något, gullungen min SÅ nyfiken av sig.

Han har börjat visa ett jäkla temperament med, han har en snigel som man ska lägga i olikformade klossar i och när det inte går så blir han SÅ arg och bara kastar iväg grejerna, precis som sin mamma :p Han ser i alla fall jäkligt rolig ut när han blir arg.




Nä nu ska jag gå och greja lite innan Annapanna kommer :)

Sköt om er

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0