Onsdag

Godmorgon

Hoppas ni alla sovit gott, själv har natten som vanligt bara rusat fram och vips så är det morgon och man måste kravla sig upp ur super mysiga sängen, imorse låg jag och drog mig lite men efter en stund hade Kevin lyckats få komm aup och då var han ju bara tvungen att komma in i sovrummet inte till mamma utan till alla leksakerna ;)

Idag ska Kevin och jag iväg till modelhouse och fotograferas ska bli skoj hoppas nu bara att han är på ett bra humör, men han kommer nog tycka det är spännande med en massa nya människor och så.

Igår lekte vi en massa och Kevin var på ett super busigt humör, lilla gubben han är så go.

  
 leker tittut                             oj vilken stor bil

Efter att vi varit ut på promenad igår så blev jag så där akut godis sugen så jag var bara tvungen att knåda ihop en sats chokladbollar, mums. Kanske inte så bra att trycka i sig innan maten men gott och godissuget försvann ju ;)

 goda chokladbollar

På kvällen igår såg vi när Barack Obama svor eden och blev USAs nya president herre jäklar vad mycket folk det var där, stackaren har ett enormt tryck på sina axlar nu om att förändra en massa till det bättre,verkar ju som om alla tror att allt kommer förändras och bli bättre nu bara för att han är president. George Bush såg i alla fall ut som om han drömde sig bort till sin ranch i texas, såg rätt less ut och som om han bara ville därifrån.

Nä nu ska jag kasta mig i duschen medans lilltrollet sover.

Ni får ha en bra dag, och håll tummarna för att det går bra för oss idag.

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0