Onsdag

Hej!

Ja då var det onsdag redan då, idag känner jag mig trött och har lite ont i halsen hoppas inte det är en till förkylning på g bara. Lite tråkigt att man aldrig kan få komma igång och springa igen men så är det väl, tycker det verkar som om det är väldigt mycket förkylningar nu i vinter bara.

Idag har vi lekt, dansat och gosat här hemma Kevin har varit på sånt riktigt mamma humör idag mysigt :) Just nu sover han men sen får vi bege oss ut till affären igen glömde att jag inte hade någon köttfärs hemma när jag var där igår. jag sitter och lyssnar på härliga Queen älskar lite äldre rock den som är nu tycker jag är mycket skrik bara men visst det finns mycket bra nu med, men den äldre regerar.

Nä Nu ska jag passa på att kika runt lite innan Kevin vaknar, skriver jag det jämt eller :) men så är det ju att vara småbarnsförälder man får passa på att greja när dom små liven sover.

   
              En trött sötnos ♥

Sköt om er där ute

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0