Onsdag

Hej!

När jag vaknade idag kändes det som om man blivit överkörd av en ångvält kroppen värkte, näsan var igenbommad och haslen var nyss sandpapprad jippi jag klarade mig inte jag blev förkyld :(
Har snytigt mig hela morgonen och börjar redan bli öm under näsan underbart, kan inte leka med Kevin heller så jag har JÄTTE dåligt samvete, tur att han har sina leksaker i vårat sovrum då kan jag ligga i sängen medans han grejar och jag kan säga ååh vad är det? nej vilken tjusig bil.



Fick ringa och boka om fotograferingen med lite tråkigt men nu ska vi dit nästa torsdag istället blir bättre då är man frisk tills dess och då blir det roligare.

Nä nu ska jag gå och lägga kevin han håller på somna på golvet, ska passa på sova en stund själv med.

Sköt om er

Kram Sabina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0