Söndag

Hej!

Kunde inte komma in på bloggen igår när jag försökte, vet inte vad det var för fel.

Hela helgen har varit lugn då Jimmy är dålig. Jag har sovit inne hos Kevin i vardagsrummet och som tur är har han inte hållit på med fler nattliga äventyr som första natten.

Idag har jag varit ute och sprungit en runda på morgonen var riktigt motigt idag då det blåste motvind stora delar av rundan, men det är Så skönt efteråt man känner sig piggare och gladare. Idag ska vi bara ta det lugnt ska greja med Kevin och ta hand om Jimmy.


Får ju passa på att lägga in ett grattis till lillebror som fyllde 24 år igår, tänk vad stor han blivit.

 Grattis brorsan saknar dig

Fick ett sms imorse och återigen har en till person från hemtrakterna valt att avsluta sitt liv, så tråkigt hoppas det var sista personen nu.

Nä nu ska jag gå och leka med Kevin

Sköt om er

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0