Söndag

Hej!

Igår kunde jag inte komma in på datorn och skriva hade inget internet, dessa öjuvliga com hem tycker det funkar lite sådär faktiskt är flera gånger som det är korta avbrott men vad ska man göra, vi har ju inte fiber indraget här.

igår var vi och kollade på Toyotas nya bilhall i Bäckebol och spanade in den nya avensisen riktigt fin tycker jag i alla fall, Jimmy är väl inte lika förtjust i den yttre designen ja visst det finns finare bilar men finns det säkrare??? inte många.
Sen är ju Toyota ett bra märke med, nu tittade ju vi abra även om vissa säkert tycker att vi borde ha en kombi nu när vi har barn men varför då?? det funkar ju alldeles utmärk som det är nu och ajg har inget behov av att vara som alla andra med villa, volvo och vovve. Är så komiskt när man går förbi radhusen här nere där står det nästan bara volvo v70ar utanför varje utfart :) så personligt. Nej då det är väl en bra bil säkert tycker bara det är lite tråkigt när alla ska ha samma jämt.

Idag var det lite snö ute när vi vaknade men nu har det börjat regna lite så den lär nog inte ligga kvar någon längre stund.
Både igår och idag har våran lille prins sovit från strax före 19 till tjugo i 8 på morgonen skönt att få lite sovmorgon.
Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra tänkte väl gå en promenad det blev ingen igår, men vi får se hur lång den blir beror ju lite på vädret.

 
  Gosar med vovven         min glada kille ;)

Nä nu ska jag passa på surfa runt lite innan internet slutar fungera igen.

Sköt om er

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0