Söndag

Hej!

Idag är det betydligt bättre väder här i Göteborg solen har vågat sig fram och det är riktigt härligt ute, vi var ute på en promenad förut innan solen kom fram och det var underbart redan då, får se om vi tar oss ut en sväng till. Annars så ahr jag rensat lite i städskrubben och en garderob och så fick jag äntligen tummen ur och rensade i min verkttygslåda som jag ärvt av mormor och med en massa skrot i, så nu fick jag ner alla verktyg i lådan och det blev genast en låda över i städskrubben. Måste rensa en hel del inför flytten om ca en månad skönt att äntligen få det gjort man samlar ju på sig en massa skräp med tiden.

Nä nu ska jag gå och titta in i en garderob till tror jag.

Ni får ha en underbar söndag hoppas solen lyser på er med.

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0