Söndag

Hej!

Söndag igen och solen skiner även idag här i Göteborg, underbart :)

Igår var mamma och Egon här och Kevin skulle såklart visa mormor ALLA sina leksaker.
 
 

Vi delade ut julklappar ochåt julmat, äntligen är skinkan slut. Kevin fick lego av mormor och gugge (egon) och så fick han brios järnväg för småbarn av oss (darling) och en spelande larv, Mamma och Egon fick en kalender med bilder på Kevin och så fick mamma en mugg (min mormor) och spindelörhängen hon älskar spindlar, Jimmy och jag fick fina kaffekoppar som matchar servisen vi fick av Jimmys mamma för några år sedan.

   

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på, Jimmy är nere och lyfter skrot jag hade tänkt springa imorse men det var -8 ute så jag får ta det senare istället men idag ska jag komma ihåg att stretcha ljumskarna hade sån träningsvärk där igår så det var inte skoj när man skulle gå.

Nä nu ska jag greja lite här hemma.

Ni får ha en underbar dag hoppas solen skiner hos er alla.

Kram Sabina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0