Tisdag

Hej!

Idag är det lite bättre väder än igår, det är fortfarande mulet och trist men det är ingen storm i alla fall. Så idag får Kevin och jag gå ner till affären kan vara skönt att komma ut.

Jag känner mig lite bättre idag har inte så ont i kroppen idag skönt men är fortfarande lite konstig i halsen får ta det lugnt idag med så går det nog över. Får ju vara bra imorn då ska ju Kevin och jag till modelhouse och fotograferas ska bli skoj. Jag ska bli sminkad av en make up artist det har jag aldrig blivit, spännande. Hoppas bara Kevin är på sitt bästa humör och att det blir fina kort.

Nä nu ska jag gå och testa fixa håret måste ju göra det själv imorn och man är ju inte världsbäst på det där med hår, mitt hår är så glansigt och gör inte som man vill så det är ite svårt att tämja.

Sköt om er

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0