Tisdag

Hej!

Andra dagen på veckan, idag känenr jag mig lite pms:ig får ner och köpa nya femicur tabletter så det blir bättre, tycker dom funkar jätte bra har ätit dom nu sen i september väl, kan rekomenderas för den som känenr av pms besvär, finns på apoteket för en hundring för 30 tabletter.



Idag har vi lekt lite här hemma, Kevin han upprepar va ä de? hela tiden kan bli lite tjatigt även om det är sött. Ska försöka mig på att lyckas filma han när han säger det och lägga upp det här sen.

från och med ikväll får vi börja med att säga att USAs president heter Barack Obama och inte George Bush, hoppas han är bättre än Bush nu bara för även om man vill det eller inte så allt som USA gör drabbar en ju.

Måste slänga in en liten pik till min pappa oxå, HALLÅ pappa nu får du få igång webcameran någon gång har ju väntat på det här nu i 1 1/2 år kom igen farsgubben.

Måste ju även hälsa krya på dig till mamma som ligger dålig. kram på dig mammsen

Nä nu ska jag ta på Kevin och så ska vi bege oss ut en sväng.

Sköt om er

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0