Tisdag

Godmorgon!

Vaknade i morse vid 6 av att en liten sötnos var vaken och krävde uppmärksamhet hämtade in han til oss och vi låg och gosade en stund men han bestämmde sig för att han var JÄTTE hungrig så det var bara att knalla upp och fixa välling sen var det full fart emellan Jimmy och mig. Sen var han ju trött igen vid 8 och sov en stund :)

Nu sitter han och leker med sitt lego i köket och jag ska skicka efter mitt betyg är äntligen klar med utbildningen så nu är man utbildad personaladministratör, får hoppas man kan få något jobb inom det området snart oxå hade varit skoj, har tyckt att utbildningen har varit jätte rolig och intressant.

Sen får Kevin och jag bege oss ut på en promenad och gå ner och köpa huvudvärkstabletter för nu gör det ONT i huvudet.

Kanske uppdaterar senare

Sköt om er

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0