Torsdag

Hej!

Idag skiner solen ute bara för att retas tror jag haha nu skiner jag och du kan inte gå någon långpromenad och njuta i mig, Jäkla förkylningar är Så trött på det får börja äta en massa frukt och fortsätta springa så kanske man kan klara sig lite oftare.

Imorse kände jag mig mer dö än levande har legat och frusit och svettas om vart annat i natt plus att jag vakande vid 5 och kunde omöjligt somna om, men efter ett par panodil och lite frukost, kaffe och en varm skön dusch så känns det bättre men jag kan fortfarande inte titta uppåt med högerögat för då hugger det till.

Nu ska vi snart äta lite Kevin och jag sen måste jag ner och handla lite grejer på affären och hämta ut ett paket jag fått :)

Kevin har verkligen börjat digga musik nu, så fort det är någon låt som han gillar så stälelr han sig och dansar han är bara för söt den lille.

Ni får ha en bra dag, sköt om er

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0