Torsdag

Hej!

ja då var det torsdag idag då bara idag och imorn sen är det helg igen skönt.

Gårdagen blev inte alls som jag förväntade mig är väldigt besviken ska ringa och klaga idag. Kevin och jag var ju inbokade 13.15 och när man blir inbokad så, så tror man ju att man ska få börja på en gång, men NEJ vet inte hur dom hade det ordnat men det var i alla fall JÄTTE mycket folk där och jag (vi) fick vänta i 1 1/2 timme innan jag kom in i sminket jobbigt när man har barn med sig. Sminkningen som skulle ske av ett proffs var urusel såg ut som ett översminkat luder visst dom lägger på mer för att blixtarna tar bort en del men man ser ju på bilderna att man är JÄTTE sminkad och då skulle jag få vardagsmaken. I alla fall efter maken så fick vi vänta i 1 1/2 timme till innan vi kom in till fotografen, jag var då rejält trött och svin hungrig hade inte ätit på 5 timmar Kevin började oxå bli less och jag stred med han som bara den för att han skulle vara nöjd. Efter bilderna så skulle man stanna kvar för att se på dom och det tog ju 30-40minuter innan vi fick göra det med, När vi ska se på bilderna blir vi nertryckta i en låg divan och dom tornar upp sig ovanför en, en på varje sida och säger att bilderna blev SÅ bra, jag var vid det här laget svimfärdig och ville bara därifrån så på något sätt kom jag därifrån med bilder för 2000kr. Har haft ångest för det hela natten och ska försöka göra något åt det nu men vi får se. Ett tips i alla fall om ni ska fotas gå inte till modelhouse dom är inte proffsiga.

Oj vad långt det blev men jag vill varna alla för att gå dit, speciellt ni som har barn det tar dom inte hänsyn till.

Idag ska vi bara ta det lugnt ska leka som en galning med Kevin har så dåligt samvete för igår. Vi får ta och gå ut en sväng med hoppas bara det håller upp.

 Kevin bygger torn med sina klossar

Nä nu kallar telefonen.

Sköt om er

Kram Sabina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0