Torsdag

Hej!

Idag är jag lite trött Kevin har väckt mig två gånger inatt och varit jätte ledsen stackarn måste ha drömt något för annars brukar han ju stoppa i nappen själv och somna om. Nattens störda sömn har resulterat i huvudvärk och stel nacke men det blir nog bättre med dagen bara man får röra på sig.

När jag satt och åt min frukost så hade jag ett litet busfrö som ställt sig under diskbänken (gömt sig) och så smygtittade han fram på mig, sa jag tittut då så skrattade han så gott, gullungen min du hittar på så mycket bus.

 

Just nu sover Kevin igen men ska väcka han snart får inte sova för mycket på dagen då sover han så dåligt på natten.
Kevin var så go imorse när jag hade klätt på han ett par baggy jeans han gick så konstigt och tittade ner på sina fötter och undrade vad som hänt, byxorna var ju rätt vida nertill med och tog i golvet när han gick så det blev till att byta och sen trippade han iväg så glatt så.

  Nya kläderna han gillar dock inte när man sätter på han luvan.

Har kommit fram till att jag säkert behöver glasögon störigt, sitter och kisar vid datorn och har ofta huvudvärk jag som verkligen inte kan ha glasögon på mig det kliar och är allmänt obehagligt, får väl skaffa linser men det får vänta tills man får jobb och bättre med pengar.

Nä nu ska jag väcka mitt lilla busfrö.

Ha en underbar dag

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0