Torsdag

Hej!

Idag är det vitt här i Göteborg i alla fall ett tag till skulle tyvärr töa bort under dagen, typiskt när man väl får lite snö så blir det slask på några timmar. Har sovit bra inatt med verkar funka bra hittils med Kevins nya kvällsrutiner (ta i trä).



Igår var Annapanna här var Så roligt att få träffa henne igen, vi måste ses snart igen. Kevin fick ett jätte fint pussel av henne och Siv som han genast satte tänderna i. Kevin verkade gilla Anna efter ett tag man måste ju vara lite skeptisk först :) Anna lärde Kevin göra high five det tyckte han var jätte roligt och fortsatte med hela kvällen, säger man high five sätter ha upp handen SÅ go.

   

Idag ska vi bara leka och ha skoj får ge oss ut nu efter mellis och se på snön så här kommer nog Kevin soch min konversation låta
Kevin - Va ä de mamma?
Jag - Snö
Kevin - de?
Jag- Ja det är snö jag lovar jag ljuger inte
Kevin  - hah

Han litar inte riktigt på att hans mamma kan det där :) Gullunge

Nä nu har han vaknat här får ta han

 ta upp mig mamma

Sköt om er där ute

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0