Fredag

Hej!

Ännu en dag med otrolig hetta börjar bli lite less på det här nu är ju SÅ varmt att man inte kan göra något alls. Jaja inte mycket man kan göra åt det. Idag har det varit lugnt här ska kanske bege oss ut en sväng snart måste ju komma ut väggarna kryper ju närmare inpå om man bara är inne. Tänkte börja brodera lite smått kanske är ju bra om man har någon hobby kanske och brodera tycker jag är rätt så skoj som den kärring jag är, är ju så skoj att ge bort egenbroderade saker i present, men nu ska jag bara hitta ett bra ställe att köpa material på.

Måste ju slänga in ett JÄTTE GRATTIS till världens bästa Kina och Jonathan som den 1 Juli fick en liten prins som ska heta Rasmus och som är SÅ söt, snart kommer jag upp och gosar med bäbis.

Nä nu ska jag gå och ge Kevin lite lunch om han vill ha i värmen.

Ni får ha det så bra och kom ihåg att dricka vatten och använda solskydd

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0