Måndag

Hej!

Idag är första dagen jag och Kevin är hemma själva igen :( Jimmy började jobba idag och det är tomt här utan han men vi ska nog klara oss vi har ju varandra jag och Kevin i alla fall. Idag passade vi på att ta en liten cykletur till Biltema där jag köpte saxar och gångjärn till en av Kevins lådor så slipper han ta av locket varje gång han ska komma åt bollarna, när han har sovit så tänkte jag om vädret tillåter att vi skulle bege oss ut till en lekpark och svänga förbi affären.

Igår var en soft dag skönt. Jag och Kevin var dock ute med Karin och Ellen en sväng på cykel alltid lika trevligt att träffas och Ellen är ju bara för söt den lilla pratkvarnen.

Tänkte lägga upp lite bilder från östersundsresan.

 La familia (Jimmy har två ögon men han kisar i solen ;) )

 Kevin ute vid Stokke Titt

 Kevin och Tetta (Kerstin)

 Utsikt vid Stokke Titt

 Världens sötaste Ramsus bästisens Kinas bäbisssch (som kevin säger)

 Kevin i offas (morfar)  träskor

Ja det var lite bilder från semestern det.

Nu ska jag ta och gå och käka lunch, ni får ha en underbar vecka

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0