Måndag

Hej!

Förkylning, sol, regn så kan man summera min dag. Kevin gubben har blivit förkyld och snoren rinner samtidigt som jag tror fler tänder är på g så det dregglas med, var tvungen att köpa en haklapp på ö&b idag så man slipper byta tröja 3-4 gånger per dag. Men han är i alla fall pigg och någorlunda glad lite gnäll såklart men det är ju inte alls konstigt.

Tänkte lägga in lite bilder från våran vistelse här i Östesund som jag lovat.

 Kevin på promenad i Överhogdal
 
Grillmästaren (farsgubben) grillade i spöregn och åska under en lite småranglig paviljong som det regnade egenom lite, Svensk sommar kan man väl säga ;)
   På besök hos bror/morbror Johan
   På besök hos lille Rasmus och mitt gudbarn Embla och bästa vännen Kina

 Kevin gungar med tetta (kerstin)

Nu ska jag se på tv och vara lite social med dom andra, ni får ha en bra kväll och start på veckan

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0