Onsdag

Hej!

Halva veckan snart gjord då, hemskt vad tiden bara rinner iväg snart ska jag ju börja skola in den lille på dagis hus ska det gå då?? jag menar hur ska jag klara mig utan han här hemma på dagarna får hoppas man får ett jobb snart annars kommer man nog bli smått konstig av att gå här i sin ensamhet.

Jaja igår var vi ju som sagt i husvagnen hos svärföräldrarna det tyckte Kevin var JÄTTE skoj det är så roligt att se hur han riktigt lyser upp när han ser sin farmor. Vi hade en trevlig dag där och njöt av solen emellanåt och Kevin av gondissch (godis).

 en lite småskeptisk Kevin hos farfar

Idag har vi bara tagit det lugnt ska väl gå ut en sväng till idag när lillbubben har vaknat.

Nä nu vet jag inte vad jag ska skriva mer men ni får ha en underbar dag och passa på att njut av solen när den behagar titta fram.

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0