Tisdag

Hej!

Nu har den värsta värmen lämnat oss, skönt med lite svalare några dagar, trodde seriöst blodet skulle koka ett tag där på mig. jaja.

Nu är det bara några dagar kvar innan vi far uppåt till farsgubben och Kerstin eller offa och teta som Kevin säger. Ska bli så skoj att ses nu var alldels för länge sedan, vi åker på fredag och hoppas att det går bra med yrvädret i bilen så länge bara men det får vi väl tro.

Ja vad har hänt här annars då? Ja i söndags var ju mamma och Egon här och passade Kevin medans Jimmy och jag var iväg till IKEA och inhandlade en bokhylla och lite annat smått och gott. Bokhyllan var till Kevin som mycket annat med. Blev riktigt bra med hyllan i Kevins rum skönt med lite förvaring och lite mera ordning.
Igår hände inte så jätte mycket jag var iväg till tandläkaren för den årliga kontrollen fick godkännt denna gången med SÅ skönt och sen så hade jag två 300kr bidrag så jag behövde bara betala 150kr ännu bättre.

Nä nu ska vi nog bege oss ut på cykeln en sväng kanske eller kyckla som Kevin säger ;)

Ni får ha det bra och sköt om er

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0