Fredag

Hej!

Idag vankas det jobb igen trist med fredag kväll men man är iaf ledig i helgen.

Igår var Kevin och jag ensamma på kvällen för Jimmy var iväg på en grej med jobbet, men det gick då bra så vi lekte och så. När jag hade läst för han och la han ner i sin säng så, så vände han sig om och tittade på mig och sa pappa lille bubben saknade sin pappa. Men herregud vad han åt igår kväll först tryckte ungen i sig 5 pannkakor utan problem och sen 200g efterätt och en timme senare 200g välling hur lyckades han jag åt ju bara 4 pannkakor och var jätte mätt.
Kevin leker med sina bilar brrr säger han och spottet yr om ungen :)

Lovade ju att jag skulle lägga upp bilder på Kevins nya grejer

 
Mätstickan som man fäster som ett klistermärke på väggen går att flytta utan att man förstör tapeten. Köpt på panduro för 89kr (REA)

 Kevin med sin skördetröska coop 30kr

 Nalle Puh boll br leksaker 49kr

 Nä nu ska jag gå och äta något innan jag ska ta min räser (cykeln) till jobbet.

Ni får ha en underbar fredagskväll

sköt om er

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0