Måndag

Hej!

Hur har eran helg varit? Min har varit bra har haft fullt upp. I lördags var vi till Backaplan och handlade lite mat och schampo och sånt på öb var även och kikade på jeans åt Jimmy och äntligen så hittade vi ett par att det ska vara så svårt att hitta ett par bra jeans. Igår tog vi oss en liten cykeltur på 2,3mil till bäckebol väl där hittade vi lite tavlor vi ville ha så på eftermiddagen begav vi oss dit igen fast med bil sen höll vi på att fixa och dona i sovrummet blev riktigt fint faktiskt ska visa sen.

Ja och idag då ja kevin och jag har varit ute i sandlådan sen har jag varit en sväng till arbetsförmedlingen och så har vi varit och handlat lite mat och tagit oss en skön promenad i solen. Sen så har jag beställt en ny mobiltelefon vilken får ni se sen när jag fått den men ska bli skoj med en ny telefon nu var ju 4år sedan sist.

Imorgon ska vi till BVC med Kevin för hans 18månaders kontroll spännande att se hur stor han blivit nu, hoppas bara det går bra med sprutan och att han inte blir dålig av den för vi ska ju till danmark om 11 dagar och dom säger att biverkningarna kommer 7-10dagar efter.

Nä nu ska jag gå och leka lite med Kevin innan han ska sova.

Ni får ha en underbar kväll och sköt om er

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0