Måndag

Hej!

Har äntligen fått tummen ur och städat upp i förrådet oj vad grejer man har, blev lite sentimental när jag kolalde igenom barnkläderna herregud vad liten han har varit min lille plutt. Nu är det i alla fall ordning och man kan komma in där utan att ha klätterutrustning med sig.

Annars då ja det händer inte så mycket är ju för varmt för att göra något men kvällarna är ju helt underbara ska nog ta mig en go norrlands öl ikväll på balkongen det är livet det en kall öl på sommaren med familjen.

Lovade ju att lägga in lite bilder med från danmarksresan och från slottskogen så här kommer dom.

  Sällskapet
    Mat och dryck (danmarks national dryck ;) )
 Kevin läser en bok på färjan hem
 Ostindiefararen låg utanför Fredrikshamn
 
mitt fina blåmärke efter en liten miss när jag skulle sätta mig ner missade helt att det var ett mellanrum mellan två bänkar ajaj så nu har jag detta snygga blåmärke på låret och ont i baken kan inte sitta ordentligt men det är på väga tt bli bättre iaf.

   I slottsskogen med söta lilla Ellen

Nu pockar Jimmy på mig att han vill sitta vid datorn så han får väl göra det då

Ni får ha en underbar start på veckan och njuta av solen så ott det går

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0