Onsdag

Hej!

Dagen idag har bestått av tre saker regn, mobiltelefon och gnäll låter kanske inte så där jätte skoj.
Regn behöver ju inte förklaras det har helt enkelt regnat här och ja det har ju inneburit att vi inte kunnat vara ute och lekt idag.
Mobiltelefon ja fy är rätt trött i huvudet av att kolla runt på olika abonnemang till telefon komemr nog att drömma om siffror inatt, anledningen till att jag kikat runt på abonnemang är att jag funderar på ny mobil har ju haft min i 4år nu och ja hade ju varit skoj med en ny.
Gnäll ja Kevin har återigen haft en sån där underbar gnäll dag då ingenting passar ååh vad jag är less på dom där tänderna kan dom inte komma upp snart så man inte blir knäpp av allt gnällande. Man leker med han och försöker vara rolig men så blir han bara så där arg och gnäller och då går det inte göra något, men som tur är så går det ju över bara tänderna kommer igenom.

Nu ska jag vila mitt överfyllda huvud och hoppas på att man slipper drömma om regniga, gnälliga siffror.

Ni får ha en underbar kväll och sköt om er

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0