Onsdag

Hej!

Nu har vi varit iväg till svärisarna eller fa och faffa som Kevin säger. Vi kom hem igår och idag har jag jobbat.
Kevin tyckte det var jätte skoj att vara borta hos farmor och farfar tänk så mycket uppmärksamhet och så bortskämd man kan bli, skoj att dom är så glada i sitt barnbarn och att han gillar dom så mycket med.

 
Väcker alla grannar på morgonen med tutan

 
Farmors våfflor är SÅ goda

 
Lyckan är STOR när han hittade denna jätte lastbil

 
Kramas med farfar

Vi hade det riktigt trevligt och det gick bra med Kevin i resesängen men det var värre när vi skulle ha upp den fy men nu vet jag hur man ska göra så nästa gång går nog riktigt bra. Igår så var jag, Kevin och Maj (svärmor) till Torp i Uddevalla vi åkte buss in gissa vem som var i himlen då när han fick åka busscch. Vi gick där hela dagen och Kevin blev så bortskämd så ska visa sen vad han fick nu måste jag kila iväg och fixa middagen.

Ni får han en underbar kväll.

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0