Söndag och valdag

Hej!

Japp idag har man varit iväg och röstat hemskt vad vuxen man känner sig ;) Har under flera veckor nu försökt hänga med och läsa på om dom olika partierna och kandidaterna och tillslut fastnade jag för en och tro det eller ej men Jimmy hade fastnat för samma, kan det vara så att man växer ihop när man varit tillsammans en längre stund eller blir man helt enkelt ihop med sånna som har samma värderingar som en själv? Kluriga frågor det där.

Annars har det varit en städdag här hemma skönt att få röja upp. Var ner i källaren en sväng med med lite grejer och så fick jag kika igenom en kista med grejer efter mormor och helt plötsligt hade jag en hel kasse med mig upp och så en liten stol till Kevin som han gillade första stolen han kan sitta på dom andra två han har är lite för höga än. Men det han blev mest glad för var två bilar som jag fått tror det var när jag tog körkortet dom har han gått runt med hela dagen och lekt med.

Nu har jag precis sökt lite jobb och ska snart stänga av datorn här för att bege mig in till min underbara älskling och mysa lite framför tv:n.

Hoppas eran helg har varit bra det har min. Ni får ha en underbar kväll.

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0