Söndag

Hej!

Har ni haft en skön midsommar? det har jag, mamma och Egon var ju här och vi åt smörgåstårta som jag gjort och hade det trevligt.

 

Äntligen har jag fått min telefon med den kom i torsdag så efter jobbet var jag och hämtade ut den förälskelsen är STOR

  
Min nya telefon Samsung ultra touch är både pekskärm och knappsats. 8.0 megapixelkamera och så kan man spela divX filmer i den och en MASSA annat skoj mina dagar just nu består i att leka med min nya älskling så vi får bekanta oss ;)

Ja vad händer annars då? inte så mycket idag ahr vi varit ute en sväng emd bilen så Kevin får åka lite så han vänjer sig lite innan vi ska åka upp till farsgubben i östersund. Vi svängde förbi rusta och jag hittade en regnjacka(179kr) till Kevin behövligt nu till hösten när han ska börja på dagis.

Nä nu ska jag nog fixa lite lunch men ni får ha en fantastisk söndag.

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0