Fredag

Hej!

Så var nästan ännu en vecka till gjord hemskt vad det går fort när man har roligt :) Nu har vi bott här i snart tre veckor och vi trivs kanon, SÅ skönt att Kevin har eget rum så man kan sitta och mysa och umgås normalt i vardagsrummet på kvällen.

Hur är vädret hos er då? Här är det soligt och 5-7plus grader men det blåser för j-la kallt ute. Kevin och jag var ute en sväng i lekparken här på gården idag och hans enda intresse är gungorna han går fram till dom och ställer sig på tå som om han skulle komma i dom sen tittar han så där befodrande på en och man får lyfta i han och då blir han glad sen sitter han där och gungar, från gungorna kan han höra bussen och varje gång han hör den så tittar han på mig och säger busch så go. Han ÄLSKAR verkligen bussar han blir helt till sig så fort han ser en buss.

Idag har vi inte gjort så mycket till nytta lekt med Kevin och varit på två promenader, men igår bakade jag bröd gott med hembakt man blir ju SÅ trött på köpebrödet. Kevin fick prova sina stövlar idag inne dock men han gillade dom och trampade glatt omkring här hemma med dom på sig och sen böjde han sig ner och sa va e det? och pekade på bilderna på dom :)

 men se glad ut på bild gick inte för sig, skit unge ;)

Nä nu ska jag kika runt lite till på nätet innan nattningen ska börjas.

Ni får ha en underbar kväll

Kram Sabina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0