Fredag

Hej!

Vaknade imorse av att Jimmy och Kevin kom in och sa att det var vitt ute trodde inte riktigt på han men när jag väl fick dratt mig upp så jo visst var det så, SÅ himla onödigt det som var tort och fint och man kunde ana att våren var på intåg visserligen har så gott som allt smält bort tack och lov snö ska komma vid jul inte nu när det ska vara vår.
Kevin fick i alla fall inviga sina gummistövlar när vi gick ut här sen.

 Så här glad var han efter varit ut

Ikväll blir det mys med Jimmy och lösgodis var evigheter sen vi åt det vi kanske är lite fjantiga men vi har inte vågat köpa det nu när det varit influensa tider och kräksjuka då vi har hört att det kan finnas sånna bakterier i godiset då, skulle dom inte kunna komma på några bättre lösgodisautomater så att man inte kunde komma åt godiset på samma sätt som nu, personligen tycker jag det är lite små äckligt när snoriga ungar går där med sina skitna nävar och gräver. Nu n är jag tänker på det så får jag nog ta mig en sup till med som tar död på eventuella bakterier ;)

 
Kevins nya lek han skjuter lådan framför sig när han går

Nu ska jag passa på att surfa runt lite innan nyheterna börjar

Ni får ha en mysig fredagskväll

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0