Fredag

Hej!

Idag är det fredag igen, den här veckan har gått otroligt snabbt och allt vi har gjort är att försöka få ordning här hemma efter flytten.

Idag har vi varit iväg en sväng och infröskaffat en rullgardin med stjärnor på åt Kevin, då den söte lille ungen fått för sig att man ska vakna vid 5.30-6 då det är ljust och fint inne hos han, får hoppas att det hjälper när det blir lite mörkare där så vi kan få sova ut ordentligt någon gång. Vi var även en sväng till IKEA igen då vi glömde köpa lampa till hallen sist, måste bara säga att jag inte är så förtjust i IKEAs taklampor dom flesta i alla fall dom vi har är SÅ besvärliga att sätta upp men snygga på plats.

Lovade ju lägga upp några bilder men jag har inte hunnit ta så många innan batteriet nu är dött så jag får ladda och återkomma med fler bilder sen.

   
vardagsrummet med den snygga röda fondväggen

 
Kevins rum

Ja det var dom jag hade tagit :)

Nu ska jag återgå till att söka lite jobb eller om jag ska lägga mig och vila med Jimmy ett tag.

Ni får ha en underbar fredagskväll

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0