Lördag

Hej!

Nu är vi ensamma hemma jag och Kevin men det är bar ajag som är uppe lillfisen sover så sött, JImmy är ute med några kompisar men han skulle inte bli så sen. Så ikväll blir det inte earth hour riktigt för min del vill inte sitta här i mörkret utan tv eller nått helt själv men jag tänkte släcka ner och tända lite ljus och se på tv så jag kör en light version, sorry jorden.

Annars då, ja vi var ju bara tvungna att gå förbi Eriksbergshallen och se hur det var där dom har ju Idol uttagning där idag, helt sjukt vi var där vid 14 tiden tror jag och det var fortfarande lång kö för att komma in att man orkar med det. Tror i alla fall att jag såg en som hade gått vidare som kom ut för han var så himla glad och tog upp telefonen och ringde på en gång, får se i höst måste ju se när det är härifrån.

  och jag som tyckte det var lång kö i ullared

 Kevin spanar i det underbara vädret

Sedan Jimmy åkte har vi lekt och busat och jag har fått bygga lite med lego det är ju SÅ skoj men Kevin förstör det man bygger så man får skynda sig att föreviga på bild

blomma jag gjorde

Nä nu ska jag gå och starta popcornmaskinen och ta en god öl till det och bara slappa i soffan kanske ska jag se på patrik 1,5 med om det inte är något annat på tv:n :)

Ni får ha en fantastisk kväll och ta det försiktigt i mörkret ;)

Kram Sabina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0