Måndag

Hej!

ÅÅÅhh vilket underbart väder det är ute nu solen skiner och det blåser inte lika kallt och mycket som innan, vi var ute på en skön promenad och passade även på att sitta en stund i solen och gotta oss. Kevin tittade på mig som om jag skulle varit en utomjording för jag hade solglasögonen på :) gullunge.

Igår pratade vi med pappa på webcam det tyckte Kevin var roligt när han fick se morfar på fullskärm. Det är SÅ synd att dom ska bo så långt bort speciellt nu när man har barn det händer ju så mycket med dom hela tiden så man missar ju en hel del på några månader. Hoppas att dom kan komma ner hit en sväng innan sommaren då vi troligtvis ska åka upp hade varit så skoj att ses nu har ju inte sett dom sen i somras :(

Idag fick jag sovmorgon då Kevin vaknade vid kvart i 7 så jag känner mig rikitigt pigg nu värre är det med Jimmy som inte somnade på en gång igår utan låg och var irriterad över någon som spelade jätte hög musik, fattar inte hur man tänker när man drar igång stereon på hög volym efter 22 på en söndagskväll men man kanskehar gått och blivit gammal och tråkig ;)

   
Nybadat fis i pyjamas igår  

Nä nu ska jag mysa lite med Jimmy man får passa på medans vildjuret sover. Han har föresten lärt sig att ta sig upp i soffan själv nu så nu måste man ha koll på han hela tiden för han kan inte komma ner helt själv.



Sköt om er och passa på att njuta av solen en stund det gör gott för kropp och själ.

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0