Onsdag

Hej!

Idag är det riktigt vårväder här i Göteborg solen skiner och det är en 9grader varmt underbart. Kevin och jag var ute på en power walk promenad förut medans Jimmy var ner i gymmet och lyfte skrot skönt att få röra på dököttet :)

Imorse var Jimmy och besiktigade bilen medans jag och Kevin var in till coop och handlade lite mat igen och så fick jag tag i ett par gummistövlar till Kevin så nu kan han vara ute och leka även om det är blött ute i vår.

Nu sover Kevin och sen tänkte vi bege oss ut en sväng och njuta i solen underbart hoppas att våren verkligen kommer nu längtar så efter den nu.

Nä nu ska jag kolla igenom förskolepapprena lite men ni får ha en underbar dag

Kram Sabina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0