Onsdag

Hej!

Åååh idag har det varit en fantastisk dag solen har skinit från en nästan klarblå himmel och det har varit ca7 plusgrader, underbart. På förmiddagen var jag ner till ams i stan då det är vårdvecka och jag har anmält mitt intresse till lite olika jobb. På eftermiddagen var vi och fixade tempur kuddar som Jimmys bror ville ha sen var vi till backaplan och jag fick lämnat tillbaka en tröja Jimmy köpt som och köpt ett par jeans till Kevin och två t-shirtar till mig sen fixade vi födelsedagspresent till svärmor en kopp där det står till min farmor och en STOR ask med sjöfrukter mums.

Måste bara få klaga lite ja eller förbanna mig över hemglass. hur kan dom vara så j-la dumma att dom komemr och tutar med sin signal jätte högt vid halv nio på kvällen en tisdag. Igår så hade vi lagt Kevin och han sov så gott (han har vaknat ledsen alla kvällar förut sen vi flyttade) och så kommer den där j-la glassbilen och tutar med sin j-la melodi och då vaknar han ju och blir jätte ledsen som tur var somnade han om rätt så fort och sov bra hela natten sen. Jag hade sån lust att gå och slita ur tutan ur bilen. ja nog om det nu.

Kevin och jag busade idag och jag lyckades fånga en riktigt busig liten kille på bild som jag bara måste dela med mig av innan jag ska gå och se på vänner på tv:n.



Ni får ha en underbar onsdagskväll

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0