Tillbaka

Hej!

PUH flytten tog verkligen på krafterna, man samlar helt klart på sig alldeles för mycket skräp. NU är vi i alla fall på plats och vi har fått ordning bara några små saker som ska skruvas upp. Den här veckan har gått så fort vi har fixat jag har varit på arbetsförmedlingen två gånger redan och ska snart bege mig dit igen :O)

Kevin har börjat vänja sig nu vid att ha ett eget rum och ahr två nätter i rad sovit hela natten men han är mycket mera klängig och gnällig och det kan man ju förstå stackaren har ju inte fått lika mycket uppmärksamhet men nu så kan han återigen få det.

Nä nu måste jag fixa ordning m ig och bege mig till arbetsförmedlingen ska träffa min handledare idag, hoppas det är en vettig människa.

Lägger in lite bilder sen på nya lägenheten.

Sköt om er

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0