Tisdag

Hej!

Oj vad jag är trött i huvudet nu, igår var jag iväg på en rekryteringsträff och såklart blev jag intervjuad sist så jag fick sitta och vänta i två timmar segt men vad gör man inte för att få jobb, när jag väl kom hem vid 19:45 hade jag världens huvudvärk men inga tabletter hemma. Idag har jag varit på en träff på arbetsförmedlingen rätt intresant men mycket information på kort tid så man blev lite trött i huvudet efter det var jag på en arbetsintervju igen så nu är man rätt slut men så är det ibland.

idag har solen skinit här i Göteborg men det har blåst kallt men ändå det var SOL underbart. Vi tog en promenad ner till affären och handlade lite mat för veckan skönt att ha det gjort sen har vi mest tagit det lugnt och nu väntar mys med Jimmy framför tv:n ♥.

Imorn ska Jimmy iväg och besiktiga sin lille bil håll tummarna för att det går bra men det tror jag nog den är så fin så lille sebastian som jag döpt den till :)

 Lille bilen

Nä nu ska jag gå och mysa med Jimmy, ni får ha en underbar kväll

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0