Tisdag

Hej!

Idag är det rikitigt vårigt ute 7 plusgrader vidnstilla och fåglarna kvittrar till och med solen vågar sig fram lite smått emellanåt, underbart. Vi tog en lång härlig promeand innan lunch som verkligen piggade upp två trötta föräldrar efter ännu en strulig natt. Kevin har verkligen kommit in i en grinperiod nu och har omedvetet gjort sig själv till ensambarn då man inte vill gå igenom allt detta grin igen, nu tänker många men hallå barn är griniga ja jag vet men inte så här griniga. Inatt när han vaknade och var arg för att jag inte vill dalta med han så hade vi stora planer på att adoptera bort honom, men allt var glömt vid första leendet imorse :)

Idag händer det nog inte så mycket tänkte kanske ta en promenad till och låta Kevin gunga lite det gillar han, sen får jag ju kolla runt på lite jobb med hoppas man kan få något snart vill ju att Kevin och Jimmy ska få vara själva med.

Nä jag får kolla runt lite nu men ni får ha en underbar dag

Kram Sabina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0