Torsdag

Hej!

Fy vad det svider i mina ögon idag, vaknade inatt av att Kevin grät han hade väl drömt något lille bubben så jag fick upp och trösta han sen sov jag visserligen till kvart över 6 men jag har nog legat och snackat och drömt en heldel eftersom jag känner mig så sliten idag. Jag har i alla fall hunnit med att städa här hemma medans Kevin och Jimmy var till Jimmys jobb och hälsade på, så skönt när det är rent igen.

Här händer det inte så mycket som vanligt vi tar det mest lugnt och grejar med Kevin, får ta en sväng ut sen oxå så han får leka lite och så man själv får lite sol och frisk luft  det piggar nog upp en.

Nu orkar jag inte sitta här mera svider i ögonen.

Ni får ha en fantastisk dag och passa på att njut av solen helst i lä.

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0