Torsdag

Hej!

Idag har vintern återigen gjort ett intrång i våren :( Det som var så härligt väder igår och så blir det så här idag fy nu vill jag ha VÅR. Vi hann i alla fall gå en promenad på morgonen innan det blev dåligt väder.

Idag har jag äntligen fått tummen ur och slingat om håret ajajaj säger jag bara avnände hätta tycker det är lättast när man ska slinga själv och jag drog ut håret där jag såg och sen fick Jimmy göra resten ajajajaj älsklingen som du vevade runt och slet i mitt hår tur man har tjockt hår så det inte märks så väl om man tappar en hel del, tack för hjälpen i alla fall.
 Snygg som få med halva håret uttradet ur hättan ;)

På eftermiddagen var vi trots snöfall och blåst ut en sväng till men ångrade oss snabbt då det inte var gott väder alls och Kevin som vägrade ha på sig vantarna blev grinig efter ett tag.

 Mina älsklingar ute i snön

I helgen ska vi åka till svärföräldrarna och gratta svärmor som fyller år, kommer nog Kevin tycka är roligt att få busa med farmor och farfar. Ni får ha en underbar helg och sköt om er

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0