1a maj

Hej!

Härligt väder och jag är äntligen ledig i några dagar Så underbart, känner mig lite trött och har huvudvärk som vanligt i slutet på lingonveckan men den ska nog ge med sig snart har tryckt i mig några tabletter. Just nu ligger min lille gullunge och sover och den andre sötnosen i hushållet ligger på sängen här bredvid och snattrar och är allmänt söt.

Idag tänkte vi åka till backaplan och se om vi hittar några tunnare sommarskor till Kevin och en lite solhatt eller en liten tuff solhatt han är ju en tuff kille :) Han är så go den lille på morgonen när man säger ska vi bädda Kevin så säger han bäddaaa och så springer han in i sovrumemt och pekar på sängen och säger DÄÄÄÄR och sen så står han på motsatt sida som en själv så när man lägger ordning täcket så fläktar det på han sen hjälper han ju till med att lägga upp hunden och kuddarna.

 Min tuffa kille i sin keps på väg ut och se på buschar

 Så här härligt väder har vi nu underbart med sol och lite grönska

På söndag ska vi på cirkus vi fick biljetter av vårat hyresbolag hoppas Kevin kommer tycka det är lite roligt, sen på kvällen så får jag och Jimmy mysa lite extra med något gott och med varandra för då är det 3år sedan vi förlovade oss i Köpenhamn. Får kanske ta och putsa lite på ringarna tills dess så dom är blanka och fina.

Nä nu ska jag passa på att surfa runt lite

Ni får ha en underbar dag och glöm inte solskyddsfaktor om ni är i solen

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0