Fredag

Hej!

Jobb igår och imorn åker vi iväg till svärföräldrarna och kommer hem först på tisdag kväll.

Idag har vi cyklat en sväng bort till brunnsbo tänkte kolla lite på röda korset där men det var inte öppet på fredagar så jag får kika in där någon annan dag, men jag gick på kyrkans loppis istället och fyndade nya gardiner till köket nästan precis sånna som jag tänkt köpa fast nu för 30kr tjänade jag 100kr bra och sen fyndade jag en hel hög med böcker till Kevin var lilla Anna och långa farbrorn, dom där trollen som jag glömt bort vad dom heter nu, plupp och några andra böcker som verkade roliga fick 6-7 böcker för en 20:a rena fyndet.

 
Nya gardinerna syns lite dåligt men dom är grå, vita och svarta passar bra till den grå fondväggen i köket.

Efter Kevins vila var vi iväg en sväng med bilen och fick köpt en resesäng begagnat så nu har Kevin något eget att ligga i när vi åker upp till östersund, för man kan inte sova bredvid ungen längre han är som en propeller i sängen och man får knappt sova något själv.

Måste tipsa om en smart sak som jag läste om i nya numret av mama, att man kan använda barnpuder till att "rengöra" håret med, jo det är sant jag provade imorse då luggen och håret vid öronen kändes lite fett så jag ställde mig över badkaret och pudrade på och så masserade jag in och sen kammade jag bort det och vips så var det fint igen smidigt och så slipper man slita på håret så mycket. Nackdelen var att det blev lite elektriskt men det fixar man ju.

 
Så här såg jag ut idag med babypuder håret och klänning från lindex och såklart tar du kort på mig flinet att man aldrig kan bli bra på kort måste ju  vara något medfött fel där :) Men jag fick ju försöka pifa till mig lite då vi firade mors dag lite i förväg för mig idag fick en fin tecknin och två STORA chokladkakor underbart :)
 
Finaste teckningen jag fått och kevin såg så glad ut med teckningen i ena handen och chokladen i den andra gullungen.

Nä nu ska jag gå och packa lite men ni får ha en underbar pingst och glöm nu inte bort mor på söndag.

Sköt om er

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0