Fredag

Hej!

Äntligen är man ledig känns som om jag jobbat en evighet nu fast det inte är så mycket egentligen. Den här veckan har jag jobbat två pass i hemtjänsten och två som personlig assistent och nu ska jag vara ledig hela helgen och ev måndag om man inte blir inringd.

Idag har vi haft besök av Jimmys föräldrar och det tyckte Kevin var roligt med farmor som busar med en och köper godis åt en ;) han fick en påse med chokladknappar vad heter dom??? jaja men goda tyckte han att dom var i alla fall.

Vad ska ni hitta på ikväll då här blir det lugnt ska mysa och se på så ska det låta

Nä nu ska jag kila ska leka lite med min gullunge..

Ni får ha en underbar fredagskväll

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0