Måndag

Hej!

ÅÅhh jag som trodde detta skulle bli en grå och trist dag inne men så helt plötsligt så skiner solen för full toch det är jätte härligt, vi ska snart bege oss ut en sväng får se om vi tar cykeln eller om vi går. På förmiddagen var vi iväg och handlade lite och var till banken en sväng. På willys var det en man som sa att han tyckte Kevin var så gullig man blir alltid lika stolt när någon säger något sådant och sträcker lite xtra på sig. Tänkt att jag och Jimmy har gjort en så underbar liten kille helt otroligt.

 
mamma och pappas lille hjärta och göteborgs framtida busschauför


Fick bild av Karin på gullungarna från deras playdate igår.

Nä nu ska jag lägga mig en stund och kika lite på insidan ögonlocken, ni får ha en underbar dag och passa på att njuta av solen nu.

Kram Sabina

Kommentarer
Postat av: AG

Hej hoppas allt är bra de verkar så alla fall massa kramar anna

2009-05-18 @ 18:24:14
URL: http://www.nogg.se/mysannna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0