Onsdag

Hej!

Idag kom lönen SÅ skönt med lite mer pengar för en gångs skull, är ju inte så fett att vara mammaledig men det är det ju värt ändå. Idag ahr jag suttit i 3 1/2 timme på en frisörsalong för att klippa mig oj vilken tid det tog men så var jag ju på frisöskolan med och det blev ju bra och så kostar det ju bara 80kr med men snacka om att det kröp i kroppen sista timmen trodde aldrig jag skulle komma därifrån, nästa gång jag ska dit ska jag be att få någon som gått där lite längre så det inte tar lika lång tid igen. Men något roligt var när jag satt och bläddrade i en solotidning från februari så helt plötsligt dök det upp en stor bild på Josh Groban och en intervju till det som jag helt hade missat.

 
min nya frisyr lite kortare än jag tänkt mig men jag blev ändå nöjd, kul med något nytt. Måste tipsa om en produkt till håret som är kanon om man som mig inte ids lägga ner någon tid på att fixa håret men ändå vill ha det snyggt.

bild: prisjakt.nu

Osis dust it från schwarzkopf är som barnpuder som man har på under håret och masserar upp volym gång på gång plus att håret inte blir lika fett så fort heller.

Nä nu ska jag gå och fixa middagen här bli pannbiff idag.

Sköt om er

Kram Sabina


Kommentarer
Postat av: a

jätte fin frisyr massa kramar på dig

2009-06-02 @ 06:03:34
URL: http://www.nogg.se/mysannna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0