Onsdag

Hej!

Efter en regnig och smågrinig morgon här hemma börjar solen titta fram och vi får hoppas att Kevins sovpaus gör att han blir på bättre humör. Lille gubben han gnällde lite vid kvart över 6 i morse sen somnade han om och halv nio vaknade jag och tittade på klockan ojojoj upp och väcka Kevin och efter det var han inte så glad direkt.

Igår kväll spelade våran käre granne så där underbart högt igen så man kan höra exakt vad det är för låt så nu bestämde vi oss för att gå upp och ta reda på vem det var som spelade (satte upp en lapp förra veckan men det hjälpte ju inte) så vi hittade dörren och hjälp vad högt det spelade trodde ett tag att jag stod i kön för att komma in på en nattklubb. När vi ringde på så sänktes musiken men ingen öppnade så vi ringde på igen men då sänktes musiken igen, fegis men nu vet vi i alla fall vem det är. Man vill ju inte vara en sån där gnällig granne men man måste ju ha det lugnt när man ska sova speciellt på vardagsnatten.

Imorn väntar jobb igen ska jobba två kvällar nu sen är jag ledig igen skönt att slippa jobba helgen om ingen blir dålig såklart.

Nä nu ska jag vila mina trötta ögon en stund

Ni får ha en fantastisk dag och sköt om er

Kram Sabina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0