Söndag

Hej!

JAAA äntligen är solen här igen dock blåser det lite kallt men ändå solen är tillbaka SÅ underbart. Idag har vi varit till lekparken och Kevin grejade lite med allt möjligt bland anant tyckte han att äta lite sand nog var en bra ide ;) Sen så klagar alltid Jimmy på att det är så svårt att komma på mat till Kevin så jag har gjort pizzabullar som dom båda kan äta bara att ta fram och tina super lätt och Kevin verkade tycka dom var goda.

 
Ser ut som vanliga kanelbullar men det är ketschup, bacon och ost på och så oregano ovanpå.

Igår var vi på IKEA med Jimmys bror och hans dotter Julia köpte lite mer förvaring till Kevin han har ju så mycket leksaker den ungen. Efter det var dom hem till oss och efter ett tag vågade sig Julia på att leka lite dock inte med Kevin utan med mig mest, hon tyckte nog att Kevin var lite farlig och att han var dum som skulle ta hennes grejer hela tiden :)


Julia och Kevin bygger lite med lego eller mega blocks

Nä nu ska jag gå och börja med maten blir köttfärspaj här idag gott.

Ni får ha en underbar söndag och sköt om er ska försöka komma mig för att blogga lite mer men är svårt att orka sätta sig framför datorn när man jobbat och är trött.

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0