Söndag

Hej!

Tänkte blogga igårkväll efter att Kevin lagt sig men då funkade inte internet typiskt. Men nu kommer här ett inlägg i alla fall får hoppas att det inte lägger av nu bara.

Igår var vi och tittade lite på Göteborgsvarvet herregud dom där kenyanerna som är först vilket tempo jag lovar jag hade inte orkat cykla i deras tempo under hela loppet (2,1mil) på strax över 1 timme det är inte dåligt det och dom ser inte ens trötta ut som om dom bara joggat en liten bit, så vätränad skulle man vara. Men vi kunde inte stå där och titta så länge för Kevin blev less och blir han det så får man börja röra på sig annars blir det ett j-la liv. Han har fått ett sånt hemskt humör det senaste man kan inte göra någonting inte ta på han kläder inte byta blöja eller nått för då blir han helt vansinnig och skriker hysteriskt men som tur är så är det normalt i den här åldern att dom får utbrott, bara att bita ihop och hålla ut.

Idag blir det nog inte så mycket som händer känner mig lite sliten faktiskt har nog sovit lite kasst inatt för jag kan ju inte gärna ha bakrus efter ett glas vin :) Vi har dock varit ute på lekparken ett bra tag för Karin hennes syster och lilla Elllen var oxå där så då fick vi passa på när Kevin hade någon att leka med även om det inte blev så mycket lek.

Måste visa Kevins tuffa kläder han ser så rolig ut med sina stuprörsjeans och blöja på det.

 
stuprörsjeans randiga och tiger t-shirt från h&m nallen heter douglas, mammas lille bestämda älskling

Nä nu ska jag gå och äta lunch som Jimmy fixat idag kors i taket ;) minestronesoppa (pulver) men gott

Ni får ha en underbar dag och sköt om er

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0